چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم
چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم

داغونم.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ماشین من...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

برای همسرم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

یک شاخه گل....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خبر خوب...

همین الان یه خبر خیلی خوب شنیدم که تا عمق وجودم خوشحال شدم.....

یکی از دوستای خیلی خوب وبلاگیم داره مامان میشه!پس یعنی منم دارم خاله میشم!

فدای خوبی و مهربونیش بشم که این چند ماه رو فقط به خاطر من نتونسته این خبرو بده!حتی تو وبش هم ننوشته!

دوست گلم (که فعلا نمی خوام اسمشو بگم) از ته دلم برات خوشحالم.برای خوتو نی نی گلت هم آرزوی سلامتی دارم.

خیلی خوشحالم که تونستم تو این دنیای مجازی به دوستی هایی به این عمق و صداقت دست پیدا کنم!

بی صبرانه منتظر ورود نی نی کوچولو هستم.دوستت دارم!!

پایان و آغاز....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

شوری دوباره...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دوباره اومد...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.