چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم
چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم

دلم میخواد.....

بارها توذهنم مرور میکردم باخودم.همیشه از اون روز هراس داشتم اما بلاخره اتفاق افتاد......پدربزرگم26 مرداد برای همیشه رفت و هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدرجای خالیشو حس کنم......چند روز قبل از مرگش رفتم دیدنش هنوز صداش تو گوشمه که گفت ترسیدم بمیرم و برای آخر نبینمت چه خوب شد که اومدی!

یادگار بابا بود برام و عزیز بود برای منی که طعم بابا داشتن رو نچشیدم.همیشه وقتی بغلش میکردم بوی تنشو استشمام میکردم باخودم میگفتم حتما بوی تن بابا هم همین بوده.......خیلی دلتنگشم خیلی.......حس عجیبی دارم حال و هوام خوب نیست اصلا....

دلم از دنیا گرفته.انگار پشتم بدجورخالی شده.خدایا خودت کنارم باش مثل همیشه.....وقتی وبلاگ دوستان رو میخونم که یکی یکی دامنشون سبز شده،وقتی ازروزای قشنگشون مینویسن بااعماق وجودم پرمیشم از حس غریب مادر شدن.خدایا دلم پرمیکشه برا ی یک فرشته آسمونی.پس کی میوه عشق مارو میدی؟؟؟؟؟؟؟؟