چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم
چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم

خبر خوب...

همین الان یه خبر خیلی خوب شنیدم که تا عمق وجودم خوشحال شدم.....

یکی از دوستای خیلی خوب وبلاگیم داره مامان میشه!پس یعنی منم دارم خاله میشم!

فدای خوبی و مهربونیش بشم که این چند ماه رو فقط به خاطر من نتونسته این خبرو بده!حتی تو وبش هم ننوشته!

دوست گلم (که فعلا نمی خوام اسمشو بگم) از ته دلم برات خوشحالم.برای خوتو نی نی گلت هم آرزوی سلامتی دارم.

خیلی خوشحالم که تونستم تو این دنیای مجازی به دوستی هایی به این عمق و صداقت دست پیدا کنم!

بی صبرانه منتظر ورود نی نی کوچولو هستم.دوستت دارم!!

نظرات 5 + ارسال نظر
شراره سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 13:55 http://asheghi25.blogfa.com

واااااااااااااااای نی نیمبارکهههههههههههه

مرسی عزیزم.منم براش خیلی خوشحالم.

حدیث سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 15:09 http://banooketabdar.blogfa.com/

تبریک

مرسی گلم.

محبوبه سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 17:44


مبارک باشه

مرسی گلم.

بانو سه‌شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 20:52

تبریک به دوستت...
تبریک به تو به خاطر قلبه مهربونت...

مرسی گلم.ممنون.

آشتی چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 13:59 http://www.ashtiashti.persianblog.ir

پس این دختر خواهر شوهرت که اس میده و اعصابت رو خرد میکنه، همون سحره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! آخه مگه مرض داره اعصاب دوستشو خرد میکنه؟ الله اکبر!!!!!!

نه عزیزم.سحر بیچاره هم بیشتر مواقع این وسط گیر می کنه.اینی که اس می ده خواهر سحره که دو سال از من و سحر کوچیکتره!
به قول خود سحر آتیش پاره ای که نگو!ببین دیگه چیه که مادرشوهرش ازش حساب می بره!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد