چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم
چتری برای برگریزان

چتری برای برگریزان

می کاوم...به دنبال چتری برای برگریزان گاه به گاه زندگیم

عکس......

عکسها برداشته شد!

نظرات 20 + ارسال نظر
مونا شنبه 15 تیر 1392 ساعت 13:25 http://mona635.blogfa.com

لیلا جون عکسات واسه من باز نمیشه

یه کم صبر کن.درستش می کنم.

بانو شنبه 15 تیر 1392 ساعت 13:59

سلام عزیزم...
عکسات واسه من باز نمیشه گلم...

چرا؟الان که درستش کردم؟

بی نام شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:05

عزیزم عکسات باز نمیشه

چرا آخه؟

بی نام شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:10 http://nefrrat.blogfa.com

لیلا تورو خدا زودتر درسش کن دوست دارم ببینمت

چشم.بذار سعمو می کنم.

نفس شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:14

نشد....
من میخوام لیلا رو ببینمممممممممممم

نمی دونم چرا نمیشه؟؟؟؟؟؟؟من با فایرفاکس باز می کنم میشه به خدا!

نفس شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:29

دیدم دیدم دیدممممممممممممممممممممم
وای لیلا خیلی خوشگلی فدات
ولی من عکس سومین سالگرد رو بیشتر دوس دارم...
انگار داری به من میخندی.... منظورم به رویِ منه
راس میگی اینا 4 سال باهم اختلاف دارن؟
الکی میگی اینا مالِ یه سالِ.... نه؟
من که عاشق سومین عکست شدم...
متاسفانه اینجا نه ارایشگر خیلی خوب وجود داره که من برم پیشش و نه روم میشه برم بازم عکس بگیرم... اخه همه اشنان
منم میخوام صورتم مثل تو تپل شه یه کم رنگ به روم بیاد...
کلک یه عکس عادی ام میذاشتی خُ

مرسی گلم.نظر لطفته.
اره همه با هم فاصله دارن.
تو خودت ماشالا خوشگلی گلم.
حالا گفتم اول کار بدون آرایش میبینید می ترسید ازم.اونم می ذارم.(نیشخند)

بانو شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:31

وووووووووواااااای لیلاجونم باز شد...
خیلی نازززززززی لیلا....
تصورم از احسان یه چی دیگه بود خدایی...(فکر میکردم خوشکل تر باشه)
اما خودت خیلی ماااااااااهی....
اصلا تپلی نیستی...

مرسی عزیزم.چشات قشنگه!
آره دیگه اینم احسان خان ماست!
چرا بابا توپولم!ندیدی؟؟؟؟؟؟؟؟

بانو شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:33

رنگ موی اخرین عکست و بیشتر دوست دارم...
اما همه رنگی بهت میاد...

مرسی.اما رنگ تیره سنمو کمتر نشون میده.ولی خودم عاشق این رنگ موی هستم.یعنی روشن.

نفس شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:35 http://nafassaadat.blogfa.com

ببخشید اگه عکسای من تو ذوقت خورده... اخه فقط یه خورده رژ کمرنگ زدم
لیلا آقا احسان چند سالشونِ تو عکس؟

وا این چه حرفیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماشالا بدون آرایش تو خیلی نازه.اما من نه!!!!یعنی جسارتشو نداشتم بدون آرایش بذارم!
احسان از من 4 سال بزرگتره.متولد 59 هستش!

نفس شنبه 15 تیر 1392 ساعت 14:52 http://nafassaadat.blogfa.com

واس ببخشید منظورم این نبود...
59... فککردم بزرگتر باشن...
رنگ موی مشکی به صورت آرایشکرده ات بیشتر میاد ولی بعضی وقتا رنگ مویی که موقع ارایش به آدم میاد بدون آرایش نمیاد
به هرحال من عاشق سومیِ شدم رفت

مرسی گلمممممممممممممم.
اره احسان بزرگتر نشون میده ننه مرده!!!(نیشخند)
اخه می دونی فکذ کنم رنگ تیره سنمو کمتر نشون میده؟؟؟نه اینکه همینجوری 10 سال بزرگتر نشون میدم!!!(نیشخند)
عزیزمیییییییی!

نفس شنبه 15 تیر 1392 ساعت 15:02 http://nafassaadat.blogfa.com

لیلا....
امروز از یکی از دوستم یه کامنت داشتم که منع کلیک راست هیچ فایده ای نداره و میشه با کلیک چپ روی عکس و کشیدنش روی صفحه عکس رو کپی کرد منم امتحان کردم دیدم درست میگه
فقط به اونایی که بهشون اعتماد داری رمز بده...
دووووووووووووووووووست داااااااااااااااااااااااارم
نه تو بزرگتر نشون نمیدی 27-28 بهت میاد
آقات یه خورده بزرگتر از سنش نشون میده فقط
مثلا تو عکس انگار آقات 7-8 سالی ازت بزرگتره

آره می دونم.فقط به اونایی که اطمینان داشتم رمز دادم.انشالا که چیزی نمیشه!
وای نفس شیطونه می گه پست رو حذف کن!!!!!!!

نفس شنبه 15 تیر 1392 ساعت 15:11 http://nafassaadat.blogfa.com

متاسفانه یکی از دوستام رمز منو به دوستش داده بود و لو رفتن...
البته رمز پستام.... دیگه واسه عکسام خودشون روشون نشد ازم رمز بخوان
کاش عکس عروسیتم میذاشتی ببینیم
پررو شدم...

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دلم آشوب شد!!!!!!!!!
عکس عروسی هم می ذارم.همه اینارو از رو عکسایی که تو اتاق زدم گرفتم.دیگه به اونا وقت نرسید.می ذارم.چشم.

مونا شنبه 15 تیر 1392 ساعت 15:18

بالاخره عکساتو دیدم لیلا جونی هم موی تیره بهت میاد هم روشن چهره نازی داری خدایی از احسان سرتری ایشالله از این به بعد بیشتر قدرتو بدونه بوس

مرسی گلم.نظر لطفته!

نفس شنبه 15 تیر 1392 ساعت 15:24 http://nafassaadat.blogfa.com

خوش بحالت که تو اتاقت عکس گذاشتی
من به دلیل داشتن مادرشوهر و پدرشوهری مزخرف از گذاشتن قاب محرومم... همین طور فک و فامیلای بی فرهنگشون که همینجوری بی اجازه سرشون رو میکنن تو اتاق خواب مردم...

وای که چقدر بدم میاد از این آدمای ببخشید گوسفند!!!!!!یکی نیست بگه بابا اتاق خواب یعنی حریم خصوصی!!!!!!!!

بلورین شنبه 15 تیر 1392 ساعت 15:58 http://boloorin.blogsky.com/

سلام لیلا جان...
آخی...چه عکسای خوشکلی...صد البته صاحب عکسا خوشکله که عکسا خوشکل شدن...
ایشالا خوشبخت بشید در کنار هم...
به نظر من رنگ موهای تیره بیشتر بهت میاد...البته نمی گم رنگ موی روشن بهت نمیاد...بهت میاد ولی من کلا عقیده دارم چه برای خودم و چه کسای دیگه رنگ روشن سن و زیادتر نشون می ده...به خاطر همین تیره رو بیشتر دوست دارم..من خودم اگر خواستم برای عروسیم رنگ کنم حتما تیره می کنم رنگ موهامو...یعنی فقط یکی دو درجه از رنگ موهای خودم که تیره است روشنتر بشه...
عکس سومین سالگردت خوشکل شده...آخه خوشکل می خندی...
راستی عکس اولی که برای عقدته..ناخونات مصنوعیه یا ناخونای خودته؟ خیلی خوبه حالتش...دلم می خواد واسه عروسیم ناخونام و ایمدلی کنم...نه خودم نه حامی از ناخونای مصنوعی خوشمون نمیاد...من حوصله ندارم بعد از کلی خستگی مراسم و اینا بشینم ناخونام و باز کنم...اگر پیشنهادی داری در این زمینه حتما پذیرا هستم..

سلام گلم.چشات قشنگه عزیزم.نظر لطفته!
اره منم باهات هم عقیده هستم.رنگ روشن سنو بیشتر نشون میده.اما بعضی وقتا خوشم میاد یه تنوع بدم.
مرسی گلم.
وای!یادش بخیر.مال خودمه عزیزم.قبلنا که مجرد بودم خیلی راحت میشد ناخن بلند کرد.اما الان با اینهمه کار خونه زودی میشکنه!برده بودم آراشگاه واسم درست کرده بود.حتما از محلول محافظ ناخن استفاده کن.ناخناتو تند تند کرم بزن تا مرطوب بمونه و نشکنه!هر روز چند دقیقه ناخن هاتو بذار تو ابلیمو بمونه!

محبوبه شنبه 15 تیر 1392 ساعت 19:02

به نظر من عکس سومی خیلی قشنگ تره و خدائیش تو این چندسال که گفتی به نظرم هیچ تغییری نکردی
من از احساس یه تصور دیگه ایی داشتم اما واقعا تو خیلی از شوهرت سرتری ولی در کل اینا مهم نیست امیدوارم خوشبخت بشی و همیشه شاد باشی

مرسی عزیزم نظر لطف شماست!
نمی دونم چرا همه از احسان یه تصور دیگه داشتن!
مرسی عزیزم.

بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 11:24 http://nefrrat.blogfa.com

وااااااای لیلا جونم خیلی خیلی نازو بانمکی قربونت برم خیلی دلم میخواست ببینمت به نظرم با رنگ موی مشکی کم سن تر و دوست داشتنی تری عزیزم

مرسی گلم.نظر لطفته عزیزم.اره خودم هم اونجوری فکر می کنم اما وب رنگ روشن رو هم دوست دارم.

بی نام یکشنبه 16 تیر 1392 ساعت 13:08 http://nefrrat.blogfa.com

چیکار کردی که عکسات سیو نمیشن؟منم میخوام عکسامو بزارم ولی میترسم که سیوشون کنن چطوری اینکارو کردی؟

اولا که به کسای مطمئن رمز بده.بهدش هم از گوگل کد غیر فعال کردن کلیک راستو پیدا کن بذار تو وبت!

غزل چهارشنبه 19 تیر 1392 ساعت 23:24 http://ehsasammord.blogfa.com

لیلا اگه سکته کردم با شما.............چون همه عکسو دیدن الا منیالا یالا برام بذااااااااااار یا قهرم

خدا نکنه!!!!!!!اما الان امکانش نیست!!چشم سر فرصت حتما!

آری یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 13:26 http://ary-f.blogfa.com

پس من چی؟دیر اومدم نه؟

قربونت برم!!!خیلی هم دیر اومدی.اما چشم.قراره یه بار دیگه یه پست بذارم برا اون دوستایی که ندیدن.حتما خبرت می کنم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد